Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2017 18:37 - Ветеран от Съветското разузнаване: В разгара сме на война между Доброто и злото
Автор: bulgarianewsfront Категория: Лични дневници   
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 12.11.2017 18:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ветеранът от Съветското разузнаване, британецът  Джордж Блейк отпрви обращение към младите сътрудници на Службата за Външно разузнаване на Русия (СВР) в навечерието на 95-я си рожден ден.

Текстът на обръщението му беше разпространен от прес-службата на СВР.

 В обръщеноето си, Джордж Блейк, който живее в Русия 52 години след бягството си от затвора в Англия разказва за мотивите, които са го движили в живота му.

» Биографията ми е добре известна на мнозина»,- пише Блейк. Според мнението му, нейната особеност се крие в » избора на позицията в сложните и противоречиви условия продиктувани от самата история»

 

» Аз можех да стана мирен свещеник, но аз станах разузнавач. Можех спокойно да преживея войната и последвалите след нея години, но аз предпочетох опасният път на активен участник на Съпротивителното движение. Като по чудо ми се размина попадането в концлагер на Хитлер, станах британски спецназ, който неведнъж рискува живота си»,- припомня ветеранът от разузнаването.

 

» След края на Втората световна война, като сътрудник на британските спецслужби , а стоях в първите редове на противниците на Русия, днешната ми Родина. Малко по-късно в моята биография дойде и страшната Корейска война.   Аз видях истинското й лице, в това число и телата на убитите мирни жители на тази многострадална страна от американската военна машина.

И именно тогава разбрах, че подобни конфликти носят смъртоносна опасност за цялото човечество и взех най-важното решение в живота си- започнах инициативно и безвъзмездно да сътруднича със съветското външно разузнаване с цел защита на мира по целия свят»,- пише откровенно за избора си разузнавачът.

 

Неизбежно настъпва време, което може да се сравни с есента, която пък е свързана с изводите, които правим за изминалата година.

Джордж Блейк отправя благодарност от цялото си сърце към ръководството на СВР, към своите съратници за дългогодишната верна дружба, грижа, внимание и разбиране. Разузнавачът подчертава, че паметта за миналото, за което той грам не съжалява, го карат да гледа с оптимизъм във бъдещето.

 

На младите разузнавачи, ветеранът пише, » предстои ви сложна и отговорна мисия- да спасявате света в ситуации, когато опасността от ядрена война и свързаното с нея самоунищожаване на човечеството отново са поставени на дневен ред от безотговорни политици…Когато тероризмът е вдигнал глава и оставя кървавите си следи в много ъгълчета по нашата планета»

 

» В разгара сме на истинска война между доброто и злото. И аз вярвам във вас, във вашата безкористна и самоотвержена служба за нашето общо дело, вярвам във вашия професионализъм..Вярвам в окончателната победа над подлия враг. И тази вяра ми дава жизнени сили»,- пише в посланието си ветеранът от разузнаването.

 

» Русия стана за мен втора Родина. Има прекрасно руску пожелание ( мир на дома В) „мир вашему дому“. И аз много искам, мирът  да бъде във вашия дом, и по точно в нашия- пише Джордж Блейк.

Един истински разузнавач, посветил живота си на доброто, мира и вярата в истински ценните неща. Един истински мъж, който пази честта на пагона и отправя послание изхождайки от опита си и всички тайно, които носи в себе си.


https://bgr.news-front.info/2017/11/12/veteran-ot-svetskoto-razuznavane-v-razgara-sme-na-vojna-mezhdu-dobroto-i-zloto/





Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianewsfront
Категория: Новини
Прочетен: 17097
Постинги: 10
Коментари: 2
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930